neděle 16. září 2012


..postpubertální setkání :o)


Sraz po 25 letech od maturity...:o)
Střední průmyslá škola elektrotechnická obor měřící a automatizační technika :o)!!!
Frenštát pod Radhoštěm..pel mel lidí..pel mel povah, názorů, nářečí :o)
Obr základna valachů - miluju jejich mluvu !!
Maturovalo nás 36..
Páč jsme byli fakt fajn parta, scházívávali jsme se každý rok..časem se to smrskávalo a teď je 5 let pravidlem..
Včera dorazilo 20 lidí..
Jakoby to bylo včera..navázali jsme v rozhovorech tam, kde jsme před 5 lety přestali..
Zvláštní - v oboru pracuje jen 6 lidí a z toho jen jedna holčina..hm..
Ostatní expandovali do rozličných světa i oborů stran..máme kluky v USA, Anglii, z domácích Praha, Přerov..z oborů Policie, stavebnictví, showbyznys, adminitrativa, kosmetika, léčiva, školství, soc.obor :o)


Bylo moc fajn..zavzpomínali jsme na hlášky spolužáků i profesorů, poznámky, porůznu se popřiznávali k akcím, které se tajily :o)..
Samože proběhlo probrání osobních změn - hlášení nárustu dětí, vnoučat :o), práce, koníčky atd...
Probrali jsme se i několika vzpomínkovými alby a zavzdychali nad účesy :o)





 ..a fota na památku...
Zbyněk..už jsem tady o něm kdysi psala...obr kamarád, valach ...na škole jsme si říkali brácha a ségra..
Muzikus..a dobrý muzikus :o)
..a hlavně stejného těsta jako já..fotka jakože seriózní...


..a pak - ségra, pojď udělat nějaký ksicht..
Jasněže!!
..ale jinak jsme ouplně normální :o)
 

..došla jsem domů v půl druhé ráno :o) 

Tak zas určo někdy!!

a music - tendenčně :
Zbyněk Terner :
http://www.youtube.com/watch?v=BHtgrdHdoas

2 komentáře:

  1. Vypadá to na prima akci, nádherné fotky. Hlavně ta poslední. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak milá Danuško, já navštěvovala tento ústav v letech 1979-83. Byla jsem na silnoproudu, můj třídní první 2 roky byl Lakomý, další 2 Maňásková :) A představ si, dělám v oboru. I když jen jako skladnice na elektroúdržbě KKO v TŽ. To je sranda, co? :)))

    OdpovědětVymazat