úterý 9. července 2013



"Hajana" v lázních :o)
..no, Zuzana to není, ale kouzlo má!!

Ale začnu od Adama a určo vytvořím i pár dějových odboček :o)
 
Idea začátku prázdnin se tak nějak vymkla z nalajnovaných kolejí..
Na první den naplánována výměna jednoho topení v jedné místnosti - pan mistr říkal - paninko, tak ve dvě odpo bude hotovo.
JUCH, sfouknem tu hrůzu a pak vstříc létu pádím :o)
JO JO..ničevo!
Topení samože v pohodě, ale opadly zdi ..a hned dvě a až na cihlu..starý dům už měl dost starého kabátku :o)
Tak jo, utřít čelo, zavolat help, narvat na sebe v tom vedru tepláky a jedem..
Z původně, dá se říci relaxační výměny, se vyklubalo zedničení se vším všudy, včetně souvislé prachové pokrývky FŠUDE..FŠUDE!
..a pak  jsem tu na víkend zůstala sama a omítky světedivse jak na potvoru neschly a já už měla po 5 nátěrech stropu všeho plné kecky a noha bolela a ruka mrtvěla tak, že jsem, jsouc pravák, natírala i levou a chandra se rozpínala..
..cililink..
SOBICE, volala sobice..na dálku zhodnotila situaci a vypravila záchrannou misi - vzala i mladou sobici a resuscitační tým dojel!!
- ta sobice, co mi umí huběnku rozjet do maxima
- ta, co vždycky dosmyčí něco, nad čím mi padne čelist
- ta, co ví - ehm - flašenka muškátu :o)
- ta, co má sama obr zkušenost jak ženská tlačena časem a bincem pracuje - prostě nevaří, BO nemá čas..donesla krmi - ještě včil mi skáčou bouliska - kuřecí kousky na cuketě a tuším dle jazýčku na kari, rýži, zeleninku a pozor - nějako dušenou červenou řepu 
- ale ta teda byla!!!
FAKT :o)
No, zachránily mi holky třesoucí se nožky, pohladily po dušičce a rozesmály huběnku do běla!
Díky díky díky drahá!!

:o)
Tak a včil vám ukážu, co zas ta holka vymyslela a dosmyčila :o)
To prostě chodíte a berete to, co ostatní vyhazují a majíc její očiska, vidíte hnedlevá ve všom nějaké echt užití..


JO, dostala jsem starý mlýnek na maso s květenou..úžasná záležitost!!
Hned mi ho upla na stůl v pergole a já, co jdu okolo, vzdechnu :o)







NO..patinovaná "karasa"!!
V mezičase mezi schnutím jsem se nedočkavec jala systematicky odprašovat další místnosti a Hajan mi dal zabrat..co s ním? Tak ručodělo - jen lavour mám kapku poddimenzovaný :o)
Nicméně najdřív si vyráchal horní část a pak spodní..
Ale neříkal nic, z toho soudím - spokojenost :o)


A TU mlýnek co by model..já fakt tu ženskou obdivuju!!


Áááá pozor detail - dívejte - žádný křik, ani krčení obočí - užíval si to, símvás..:o)


 Taky se mohl pohoupat..aby křídelka proschla..no, v tom vedru nádhera!!


Jen mu trošku kapalo mokro z čepičky :o)








Vsjo to ale mělo jednu výhodu - protřídila jsem si serebele v domě a hodnoty v sobě.
Ještě musím dotřít parapety a nějaké další dodělávky, ale v podstatě léto může pomalounku začít i u nás :o)

Music pro včil :  
Tata Bojs - Šťastnější

..a jen jedna věta z jejich písně HOMO DEMO :

"Na počátku bylo slovo
a na konci světa
bude to už celá věta"

Tak HUGS všem pracujícím i lebedícím!!

...

2 komentáře:

  1. ..a před vánocema jen utřeš prach a povysáváš chlupy z koček a máš generálku za sebou :)
    Já opatrně už DRUHÝ rok sem tam ke gauči nahodím: "..a mohli bysme už vymalovat, ne?"...
    Bo k nové kuchyni jsem toho mluvení měla 3 roky... K nové sedačce tež tak. Tož nevim nevim...?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ještě jsem zapomněla dodat: ta sobica s mladým... To bude fajna baba, co? Že zdravím!:o)

      Vymazat