pátek 14. února 2014


Naprostá valentýnská pecka! ♥


Coby staromilce mě svátky typu helloween, Valentýn, ba i MDŽ nechávaly chladnou :o)
Samože neodsuzuju, ale držím si je od těla. 
My starší pamatujem emdéžet a sťaté, slintající vedení jak pochodovalo po chodbách účtařin s nalomenými karafiáty :o)
Bylo mi čerstvě dvacet a bylo mi jedno, co si o mě pánové myslí-oni si to stejně na druhý den nepamatovali :o)

A tak si hezky v poklidu žiju, vychovávám..a najednou dnes balík.
Otazníky-kdože, cože..
Odesílatel Haninka..
Šmankote, ďouška, copak copak?
Rvu papír a kuk..krása.
Tak a včil veřejně..to máš za to Hani!! :o)


 Tak vám ale řeknu, že mě ta ďoucha fakt dostala..
Valentýnský balík jako hora..srdéčka v mnoha podobách, voňavé levandulové mydélko, mlsanda (juch na nerv!!), pouzderko kočičí, přáníčko a soukr psaní navrch!! 
Tuž tos mě teda fakt drahá dostala!!!


Takže převálcována radostí ruším tabu a Valentýnské hugs dnes zcela soukr-pochopte! :o)


Haňule jedna zlatá..
Kují přefest a jsouc dojatá, hned bych ti vtiskla hubana na líc..možná někdy!!



Ha a druhá vlna se přelila vzápětí..rdím se, už dáreček nestihnu :o(
Tuž aspuň tela:

..tak bych se za tebou drala...


..ale jsouc lenora líná...
 

..posílám alespoň virtuální nevadnoucí květenu


..nějaký ten šmuk na kark .o)


.. cosik i do břuška .o)


a přeju krásného Valentýna člověku, kterého jsem nikdyvá neviděla, ale je tak blízký..divný ten svět virtuální :o) MRK!!

Sím 5 posledních fotografií není mých :o)
Nicméně přesně vystihují, co mám na mysli či jazyčisku :o)

Tak a včil jsem dlužník..obr dlužník!

Hezké dny všem!!

Soukr Hanamusic :o):
http://www.youtube.com/watch?v=H1L4sVxuKZg


...

4 komentáře:

  1. Danuško zlatá.. teď zvolním a žádné vtípky, naprosto vážná tvář.. Je to tak (bože kolik - 3, 4 roky?), když jsem objevila blog se sluníčkem v logu. Ta ženská, která ho tvořila, mě dostala.. krásné "výtvarničení", povídání, fotky. Bydlení, které mě nadchlo - žádné "nablejskané" super z katalogu, ale milé, přemiloučké.. tehdy jsem ještě neukládala fotky, ale některé jsem měla tak okoukané, že je mám dodnes v paměti. A pak zahrada... Zdá se, že jako dlaň, ale zase tolik inspirativní. Tak mě tehdy napadlo té neznámé napsat, že se těším na další zahradní fotky. Byl večer a dopoledne už na blogu byly. Prý si ta Danuška přivstala, aby nafotila pro mě.. dneska už se veřejně přiznám, ale rozbrečela jsem se .. cizí, neznámý člověk mi chtěl udělat radost!! Dodnes si ten pocit pamatuji. Žádné známé jsem v tom blogerském světě neměla, nikdo neznal mě .. a najednou příspěvek jen pro mě! Od té doby uteklo dost času, zjistila jsem, že Marionnetka je moje "skorokolegyně" a známá z vedlejší vesnice, Mokopka a DanaHan že žijí "přes kopec".. a začala v tom virtuálním světě nacházet známé a kamarádky. Jedna z blogerek je ale srdeční záležitost dodnes - Danuško, ty víš! Jsi mojí velkou životní inspirací a nechci psát velká slova - tak jen, mám tě ráda, holka moje.. Dlužník nekonečně dlouhý jsem já (a to nejen za šité kočičky, které jsi mimochodem poslala taky jen tak, "bez varování" :-), pro radost.. Dlužník jsem za to, "že jsi" a můžu být alespoň virtuálně v tvé blízkosti... měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
  2. Kočce chybí už jen ovladač do tlapky:-))))

    OdpovědětVymazat